×
×

اهدای عضو مادر شاهرودی زندگی‌بخش ۵ بیمار شد

  • کد نوشته: 6032
  • ۵ تیر
  • 0 بازدید
  • ۰
  • شاهرود- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اقدام ایثارگرانه خانواده مرحومه محبوبه مزرابیان در اهدای اعضای بدن، گفت: اهدای اعضای این بانوی نیک‌اندیش، زندگی دوباره به پنج بیمار بخشید.
    اهدای عضو مادر شاهرودی زندگی‌بخش ۵ بیمار شد
  • به گزارش میامی جوان محمدحسن امامیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با عرض تسلیت درگذشت مرحومه محبوبه مزرابیان، مادر شاهرودی و مدیر مهد و پیش‌دبستانی «ریحانه شاهرود»، اظهار کرد: خانواده این بانوی نیکوکار در اقدامی انسان‌دوستانه و ایثارگرانه، با اهدای اعضای بدن وی پس از تأیید مرگ مغزی، زمینه نجات و ادامه زندگی پنج بیمار نیازمند پیوند را فراهم کردند.

    وی با بیان اینکه فرهنگ اهدای عضو، جلوه‌ای ماندگار از نوع‌دوستی و مسئولیت اجتماعی است، افزود: این اقدام ارزشمند، علاوه بر نجات جان بیماران، پیام‌آور امید و تداوم زندگی برای خانواده‌هایی است که چشم‌انتظار پیوند عضو هستند.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن قدردانی از این تصمیم بزرگ و خداپسندانه خانواده آن مرحومه، تصریح کرد: بدون شک این ایثار ماندگار در حافظه مردم منطقه ثبت خواهد شد و می‌تواند الگویی برای ترویج فرهنگ اهدای عضو در جامعه باشد.

    امامیان با تأکید بر اهمیت آگاهی‌بخشی در زمینه اهدای عضو، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن ارج نهادن به این اقدام انسان‌دوستانه، یاد و نام این بانوی ایثارگر را گرامی می‌دارد و برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارد.

     

    نویسنده: میامی جوان
    منبع: مهر
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *