×
×

صرفه جویی - پایگاه خبری تحلیلی میامی جوان

صرفه‌جویی، لازمه عبور از پیک تابستان
مدیر آبفا شهرستان میامی مطرح کرد

صرفه‌جویی، لازمه عبور از پیک تابستان

مجتبی آشوری گفت: افزایش دمای هوا و محدودیت منابع آبی، ضرورت مدیریت مصرف آب شرب در شهرها و روستاهای شهرستان میامی را دوچندان کرده است.
  • ۲۳ اردیبهشت
  • 5 بازدید
  • ۰
  • سمنانی‌ها در کاهش مصرف انرژی رکورد زدند

    سمنانی‌ها در کاهش مصرف انرژی رکورد زدند

    مردم استان سمنان در ایام اخیر که به‌دلیل مدیریت مصرف انرژی با تعطیلات همراه بود توانستند روزانه 120 هزار مترمکعب گاز و 5/5 مگاوات برق صرفه‌جویی کنند.
  • ۲۸ آذر
  • 91 بازدید
  • ۰