به گزارش میامی جوان ، صدرالدین نیاورانی نایب رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران در مصاحبه با سیما گفت: همزمان با آغاز واردات کالا از مرزهای دریایی جنوب کشور صادرات هم آغاز شد.
وی افزود: نخستین کشتی های حامل کالاهای صادراتی روز گذشته به مقصد کشورهای قطر و امارات که بازارهای سنتی کالاهای ما هستند حرکت کردند.
نویسنده: میامی جوان
منبع: مهر








دیدگاهتان را بنویسید