×
×

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان
وقوع ۲ سانحه رانندگی در استان سمنان؛ ۱۰ نفر راهی بیمارستان شدند

  • کد نوشته: 5902
  • ۳ تیر
  • 2 بازدید
  • ۰
  • مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع دو سانحه رانندگی در محور دامغان- گلوگاه و شاهرود- میامی خبر داد و گفت: این حوادث ۱۰ نفر را راهی بیمارستان کرده است
    وقوع ۲ سانحه رانندگی در استان سمنان؛ ۱۰ نفر راهی بیمارستان شدند
  • به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میامی جوان ،حسین درخشان از امداد رسانی به دو حادثه رانندگی همزمان با بامداد چهارشنبه در محورهای دامغان-گلوگاه و شاهرود-میامی ‌خبر داد و بیان کرد: این حوادث ۱۰ مصدوم بر جای گذاشته است.

     

    وی به تصادف پژو ۴۰۵ و پیکان و در نهایت حریق پیکان در کیلومتر ۶۰ محور دامغان به گلوگاه خبر داد و اظهار کرد: این حادثه مصدومیت پنج نفر را رقم زده است.

     

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان به واژگونی پراید کیلومتر ۲۵ محور شاهرود- میامی اشاره داشت و افزود: پنج مصدوم این حادثه نیز امداد رسانی لازم را دریافت کردند.

     

    درخشان اضافه کرد: از مردم درخواست داریم تا برای داشتن خاطره لذت بخش سفر حتما موارد راهنمایی و رانندگی را به دقت رعایت کنند.

    انتهای خبر /

    منبع: مهر
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *